Web.pkNews & Politics

Mian Shahbaz Sharif Contact Number, Email address & Website

Its not very difficult nowadays to meet celebrities and political leaders as the current technology has made it very easy for a common man to talk to or meet his favourties. Similarly was the Cheif Minister Punjab Main Muhammad Shahbaz Sharif can not be contacted by dialing 042-9203261-3 ex-Cheif Minister Punjab can not be contacted through his website cm.punjab.gov.pk.

Further one can visit his house as well and address of his hous is 180-181 H,Model town Lahore now days he lives in Chief Minister house Lahore. A brief introduction of Mr. Mian Shahbaz Sharif is this that he was the chief minister of Punjab and before this he have remained part of government several times. He was born on 23rd September 1951. He was born in Lahore and belongs to a political party Pakistan Muslim League-N.

He got married to Tehmina Durrani in 2003 and is happily married till now. He has 3 children Hamza Shahbaz Sharif, Salman Shahbaz Sharif and Rabia Imran.

His occupation he is politician and his profession is business. His elder brother is Mian Nawaz Sharif who is current Prime minister of Pakistan and its the third time that he became prime minister of Pakistan. Shahbaz Sharif is very famous for his welfare work and many big projects are on his name. The major projects that he recently did are Metro Bus service, laptop scheme and Car rozgar scheme. These days Mian Shahbaz Sharif  is under NAB investigations.

You can follow Mr. CM Mian M. Shahbaz Sharif:

Chief Minister Secretariat
7-Club Road
GOR-I, Lahore

Below numbers are for current CM Bozdar:
Telephone: 042-99204906-14
042-99203222-3

Fax Numbers: 042-99204915
042-99203224

Faisal Sardar

Faisal Sardar is an Electronics Engineer at Colony Mills limited, Multan. He is also co-founder of this project.

Comments

• M Younis on 06/03/2018

Assalam O Alakum, Sir mghy Apki help bht zarorat. Aur smgh lo kisi ki zindgi ka problem ha. Mghy apsy personal bat karni ha. Aur urgent so Plz mry is no per Mgh sy baat krna. Apki bout me hairband ho gi. Sir mghy pta ha Apky pas greeborn time sheyad ni ho ga. Sir meri request ko nazar andaaz na krna. Thanks 0346 7121141 M Younis

• Rana Noraiz Ibrahim on 03/03/2018

Aoa
    Respected sir i want to met with you.
    kindly give me a chance.its will your favour on me

• Zafar Mahmood on 26/02/2018

Aslam.o.alikum
    Kadem.e.punjab saib
    Sir buat saloon senberozgar Hoon
    Job tlash kr rha ho job nai mil rhi

03355624701

• Chef Nageen afzal on 24/02/2018

Mujay chef ke nokrie chaiya ma na buht dakhay khay but nahe milti hai ap mujay garment ke job da saktay hai kiya Marie maa logo ka ghro MA kam krti hai ma oun ka sahara bana chati Ho khuda ka liya marie Help kray maujay nokrie da do chahay kam pasoo ke Ho maray pass chota mobile hai Mara father nahe hai maray chotay bahan bahi hai hai khuda ka liya mujay intazar hai bashak ap Humara ghr check kr satay hai aa ka ka hum kitnay greeb hI .

• muhammad hussain shahik on 23/02/2018

dear sir please help me my chalid has been cenapred but punjab police not my help …plese healp me
    phone numbar 03453660227

• Imrananjum on 22/02/2018

جناب اسلام عرض کرتا ھوں جناب ایک غریب آدمی ھوں اور میرے ایک بیٹی اور اور ایک بٹا ھے 9000 روپیہ تحنواہ ھے بڑی مشکل سے پورا ھو ھے مھربانی کر کہ آپ کی منرچوھردی گنا جوچک86 کے ساتھ ھے مھربانی کر گارﮈ کی ﮈیوٹی دے دیں آپ کا اس غریب پر بڑا احسان بحت ھو گا
    میرے نام محد عمہران منیر ھے
    پبچابی جٹ
    فون نبر03004305682
    شناختی نبر3130353574553
    بتسی الللہ آباد سجہ ﮈاک خانہ خاص
    ضلح رحیمیار خان
    میں آپ شکر ادا کروں گا اللہ پاک آپ کرم کرے.آمین

• samia latif on 14/02/2018

Aoa with du to respect main ya kehna chaty hn k mjha laptop ni mila hb k mary class ki students ko mila ha inter base parun k marks mj sa kamtha ya galt ha mana matric GOVt school rajana sa keya h marks 846 ha or inter Degree clg for women rajana sa keyahamarks 796 h name mara samia latif ha abu mara mazdor ha mjha apny study k leya laptop ki zarorat haplz do something for me Ap kud kehta students Hmra future ha so please do something for me Ma Ab Bsc physics kr rhy hn my father number 03338930948 sir please mjha b laptop milna chaheya I humbly thanksful to you for this kidness

• Mohsin raza on 05/03/2018

Konsi uni s ho ap…?????

contact me at 03087767202

may be ..,. i can guide you..

• abid shahzad on 10/02/2018

To
    The CM PUNJAB SAAB
    __________________________

SUBJECT:REQUEST TO GET FINANCIAL ASSISTANCE FOR HOUSE BUILDING
    Sir,
    Under subject cited above,
    I state that I am disable person. I am working in Education Department as Class IV servant in district Pakpattan. I am oldest in all my brothers and sisters. I am married and have3 childrens. I am the only person in my home to meet, all necessities of life, of all the dependant persons of my home. My one and only source of income is job salary, which is very limited. We live almost hand to mouth.
    But despite of these hard circumstances, I have purchased a plot of 5 marlas on installments of 5 years, so that I would be able to provide my children a safe roof. Now I am not able to arrange money to construct a house on this plot because I am paying installments of plot regularly from my salary. After paying installment, I could not save even a small amount of money, but my monthly budget shows deficit.
    Therefore, I request your Excellency to kindly consider upon my application and allocate amount for me so that I would be able to construct a reasonable house on plot of 5 marlas. It will certainly be your kindness upon a poor disable person.
    I will be really grateful to you for this kind deed and pray for you and your family for the whole life.
    Sincerely Yours,

Muhammad Abid Shahzad
    Chak nO. 20/EB, P.O 30/EB
    Tehsil Arifwala, District Pakpattan
    Cell#:
    Email: [email protected]

• Ghulsahn Tahira on 09/02/2018

My name Ghulsahn tahira aur ma district jhang ki rhnay wali hun mra 13-2-2018 ko interview ha aur pasiay mry pas ni ha Jo ma Dy kh job lgwa lo plzzz mujh ko set Dy mry Father kafi bazurg ha kma ni sakty hum bus 3sister ha plzzz khuda kh liya help me

• ZAVEER AHMAD on 07/02/2018

KHAMADME ALAA SAHB MUJHE 7 SAAL HO GAE HE JOB KELIYE APPY KARTE HUVE LEKN MERE PAS PESE NI HE KE ME RISHWAT DE SAKO or NA HI SAFARISH HE AB TO MUJHE PION KI BHI JOB DE DI JAE TO AP KA ZINDGI BHAR KA AHSAN HO GAA 3009853629 KHADME ALAA SAHB MEHRBANI FARMAE AGAR NAZRE KARAM HO JAE TO 3640190202331

• ZAVEER AHMAD on 07/02/2018

KHAMADME ALAA SAHB MUJHE 7 SAAL HO GAE HE JOB KELIYE APPY KARTE HUVE LEKN MERE PAS PESE NI HE KE ME RISHWAT DE SAKO or NA HI SAFARISH HE AB TO MUJHE PION KI BHI JOB DE DI JAE TO AP KA ZINDGI BHAR KA AHSAN HO GAA 3009853629 KHADME ALAA SAHB MEHRBANI FARMAE AGAR NAZRE KARAM HO JAE TO 36401-9020233-1

• ZAVEER AHMAD on 07/02/2018

KHAMADME ALAA SAHB MUJHE 7 SAAL HO GAE HE JOB KELIYE APPY KARTE HUVE LEKN MERE PAS PESE NI HE KE ME RISHWAT DE SAKO or NA HI SAFARISH HE AB TO MUJHE PION KI BHI JOB DE DI JAE TO AP KA ZINDGI BHAR KA AHSAN HO GAA 03009853629 KHADME ALAA SAHB MEHRBANI FARMAE AGAR NAZRE KARAM HO JAE TO

• azhar husdain on 06/02/2018

Sir me internship pe job kar raha ho wo bi serf 1 ,sall k lye sir me ye apna dorania 3 sall krna chata ho.plzzzz sir hel me 03015333136. Sir plzzzzz thanks ho ga

• azhar husdain on 06/02/2018

• Suman zahra on 04/02/2018

Aoa sir .me msc 1st semester ki student houn but 2nd semester ki fees nh mery pass to ap hmary leader ho hum n apko leader chuna hy ap btao me kia kroun study krna chor doun ya agr jari rakhoun to kesy ? .me study krna chahti houn r me ek poor family sy taluq rkhti houn .

• saadkhan on 03/02/2018

sir muje cornea problem hy mera madad kejeye 03361900382

• saadkhan on 03/02/2018

sir muje cornea problem mera madad kejeye 03361900382

• aroojbasheer on 02/02/2018

plz help us

• sitwat on 02/02/2018

Dear All,
    Mango tu sirf Allah s.Shahbaz shareef bhe Allah s mangta haan.

• mohammad gulzar on 31/01/2018

aslam o alaikum sir most respectfully sir men bhat ghareeb hun r noon leeg ka voter hun sir hafiz quran hun fa taleem he sir nokri ni mili sir 5 lakh ka mqruz hun qarz wale ab mujhay jeenay ni detay ap s bari umeed he k ap meri madad karey allah sharif family ko salamat rakhay sir plz help me

• M.Asif khan on 27/01/2018

Mian sab AOA
    mera naam asif Khan hai lahore ka rehnay wala ho meri kuch personol problem hai
    jis waja se ma ap se milna chahta hoo please ap agar ap meray liye thora sa waqt nikal sakay to please ap se request hai please

• M.irfan Khan on 24/01/2018

آ سلام وعلیکم جناب میا محمد شہباز شریف صاحب
    جناب میرا نام محمد عرفان خان ولد بلادر خان میں لاہور کا رہائشی ہوں نادرا نے میرا شناختی کارڈ بلاک کیا ہے سارے سبوت دیکھانے کہ باوجود اتنا زلیل کیا جارہا میرے ماں باپ دونوں وفات فا چوکے ہیں میرے تین بچے ہیں ان کے ب فارم نہیں بنارہے ان کو سکول سے نیکالا جارہاہے میرے بھائیوں کو میری بیوی کو نادرا شناختی کارڈ اشو نہیں کررہی ہے میں
    جناب میں بہت تنگ آگیا ہوں میری آپ درخوست ہے کہ میرا مسلا حل کیا جائے یہ میرے بچوں اور میری فیملی کارڈ ایشو کیے جائے آپ کا بہت شکریہ اسلام علیکم
    فون نمبر 03124844043
    شناختی کارڈ نمبر 3520250188607

• M.irfan Khan on 24/01/2018

اسلام علیکم جناب عالی میرا نام عرفان خان ولد بلادر خان
      میں لاہور کا رہائشی ہوں
      جناب میرا شناختی کارڈ بلاک کیا گیا ہے میرے ماں باپ
      دونوں وفات فا چوکے ہیں میرے تین بچے ہیں ان کے ب فارم نہیں بنارہے ان کو سکول سے نیکالا جارہاہے میرے بھائیوں کو میری بیوی کو نادرا شناختی کارڈ اشو نہیں کررہی میری آپ سے درخوست ہے کہ میرا مسلا حل کیا جائے یہ میرے بچوں اور میری فیملی کے مستقبل کا مسلا میں خان ہوں دہشت گرد نہیں )ہیں شکریہ )
      فون نمبر 03124844043
      شناختی کارڈ نمبر 3520250188607

• Yaseen shani on 24/01/2018

Aoa
    Respected sir i want to met with you.
    kindly give me a chance.its will your favour on me

• Mohammad Yaseen on 24/01/2018

Aoa
    Respected sir I want to met with you .
    kindly sir give me a chance

• usama munawar on 18/01/2018

its my wish to atleast one time with cm of panjab

• Hafiz Mehmood Ul Hasan on 15/01/2018

Hafiz Mahmood Ul Hasan
    Narang Mandi
    Sir,
    ma 1 ghareeb family sy hu aor MA History aor Hifzul Quran hu aor ma na bohat martba nts,pts aor ots amtehanat pas kiy ha lekin koi b sifarash na hony ki waja sy muje job na mil ski as k sath sath MNA aor MPA k pas b ja chuka hu lekin koi b sunwai na ho saki ap jnab khadm e aala sa drkhwasat ha k muje kahi b mulazamt dy kr mshkoor frmay ta k ma apny boory walden aor behan baio ka saha bun saku jub k meri MNA aor MPA tak rasai mumkin na ha jnab hmary MNA Rana Afzal jo k Rana Tanveer Sb k bai ha aor wo apny khas bndo ko nawazty ha ma ap ko 2 martba pehle b likh chuka lekin koi jwab na mil ska meri ap sy drkhwasat ha k ap muje moqa dy kr mashkoor frmay.
    Allah Taala ap ka muqam o martba bulanad frmay. Ameen!!

• Azhar Mughal on 10/01/2018

Sir ur Law Minister rana is abarking dog please ask him shut up and dont say anything on Zainab issue

• Azhar Mughal on 10/01/2018

Sir ur Punjab Law Minister is a baking dog please ask him shut ur fucking mouth on zainab issue

• Faisal Mehmood on 04/01/2018

Highly esteemed Sir,

Kindly over lift ban on Transfer/posting of Education Department………………………..